סגל המורים

דראמר - בית ספר למוסיקה

גבי דוד - מורה לתופים מנהל ומייסד ביה"ס Drummer

גדל בבית מוסיקלי, בוגר ביה"ס רימון, השתתף בהפקות ובהקלטות, בעל נסיון רב בהוראה ובהופעות בארץ ובחו"ל. ניגן והופיע בטלויזיה בתוכניות ארוח וליווה אמנים שונים כמו: חיים צינוביץ', ניר פרידמן, רון שובל, ישי לפידות, מרגלית צנעני, אורנה דץ ועוד. השתתף בפסטיבלים שונים, חבר בהרכב הבלוז Joy Harvest נשוי באושר ואב לארבעה מקסימים.

 

דבר המורה:

כל אדם צריך ללמוד מוסיקה בשלב מסוים בחיים. במבט לאחור אני רואה שהמוסיקה באה לידי ביטוי בחיי בכל כך הרבה רגעים ובסיטואציות שונות ובכל פעם שהרגשתי את הנגיעה במוסיקה הבנתי כמה היא תרמה לי וכמה נהניתי להיות בכל שלב בו הייתי.

חיי המוסיקליים החלו בגיל 6 בנגינה על פסנתר. כשאתה גדל בבית עם אמא מורה לפסנתר סביר להניח שבשלב מסוים אתה תלמד לנגן על פסנתר. בגיל 12 הגיעו התופים ומאז שני הכלים האלו חיים אצלי בהרמוניה. התובנה העיקרית שלי מכל הזמן שחלף היא שהדבר הכי חשוב הוא ההתמדה והעקביות. בתור מורה לנגינה מעל לעשור נתקלתי בהרבה סוגי תלמידים, גם דרכם קיבלתי הוכחה חותכת כי אלו שהתמידו, לבסוף הגיעו לתוצאות.

פסנתר כולל בתוכו כמעט הכל, יש בו הרמוניה, מלודיה, ריתמיקה והוא כמעט הדבר הכי מפתח שילד יכול להעניק לעצמו. התופים הם מעבר חד לעולם אחר, עולם שעבורי היה פנטזיה במשך כל הילדות. הכלי הזה טומן בתוכו המון עוצמה ודורש אחריות כמעט יותר מכל הנגנים בהרכב, הכלי הזה פשוט מכתיב את הקצב. התופים תמיד חוללו בי סערת רגשות. בתור ילד לא יכולתי שלא לבהות במתופף באירועים ובמופעים, הייתי מהופנט- עד היום.

מיותר לציין כי ככל שאדם נחשף מוקדם יותר לנגינה כך יהיה לו יותר קל, כיוון שלמימד הזמן יש קסם משלו, אבל אסור בשום פנים לוותר על חלום או רצון כי למוסיקה ונגינה אין גיל. מורה שנתקל בתלמיד עם מוטיבציה זה כמו ילד שזכה בצעצוע. זה כל היופי במקצוע הזה, הוא תמיד מלא ברגש.

לימוד תופים חייב להיות תהליך מהנה, לא קיימת דרך אחרת. כל תו שקוראים, כיף לנגן אותו. נגן יכול ליהנות מנגינה טובה עם התלהבות כמו של ילד. לימוד נגינה הוא תהליך מפתח ומאתגר ללא כל ספק וכמו שכבר ציינתי, אם זה היה תלוי בי, כל אחד היה לומד נגינה.

 


 

דראמר - בית ספר למוסיקה

אלי מנשה ז"ל - מורה לתופים וכלי הקשה

מתופף ותיק ומנוסה, מורם של עשרות ואף מאות מתופפים, בוגר תזמורת חיל האויר, מתופף פעיל בתעשיית המוסיקה בארץ, השתתף בהמון מופעים וניגן בתזמורות מובילות. אלי פירושו שיא המוסיקליות, מלמד בכל הסגנונות, דגש על עבודה עם שירים, מתאים לכל הרמות ובכל הסגנונות, תלמידיו הבוגרים של אלי משולבים בתעשיית המוסיקה הישראלית , במגוון הפקות בארץ ובחו"ל .

 

דבר המורה:

למה דווקא תופים? למה דווקא לתופף? כן - נולדים עם החיידק הזה, ואי אפשר להפטר ממנו. את מערכת התופים אני רואה כקורלציה ישירה לחיים, ועוד יותר, לגופנו - הגוף והנשמה. מערכת התופים בנויה כמו שהיא בגלל סיבות שאנחנו לא מודעים אליהם, אך זה נמצא שם כחלק מהבריאה. כן, לא פחות.

בילדותי שאלתי את עצמי למה דווקא ככה, ומה ההיגיון מאחוריה, ואז הבנתי - שהאלמנטים העיקריים, האלמנטים החשובים,שמושכים אותנו, שגורמים למתופף ולמאזין הנאה, התרגשות ,הזדהות עם צליל המערכת, ולהרגיש כאילו התופים "מביעים אותנו" - זהו קודם כל תוף הבס - התוף הגדול שנמצא למטה, קרוב לאדמה, האפר והעפר שמהם אנו ברואים אם תרצו. נותן את התדרים הנמוכים והקאמאיים ביותר, ושכמו הלב שבגופנו אחראי על הדופק, (ה- pulse ), שממשיך לפעום ולפעום, משאיר אותנו בחיים, ונותן לנו את האפשרות לנוע, כך הוא תוף הבס.

לא בכדי זהו התוף שמגלם את השחקן הראשי ברוב סוגי המוזיקה לריקודים. וזהו גם התוף שיכול לחקות את צליל דופק הלב בצורה מושלמת. זה היה האספקט ה"מכני" של האיך.

האלמנט השני הוא מה שנותן לנו את ה"טעם", "הרוח והנשמה (נשימה)", ולזה אחראי ההיי - הט (למי שאינו יודע- שתי המצילות שמונחות זו על גבי זו ושמנוגנת ברגל שמאל) זהו האלמנט הכי דינאמי,הכי נושם, והחלק ועם הכי הרבה פנים במערכת. וכן גם הוא יכול לחקות את השאיפה- נשיפה. כך היא מערכת התופים בשבילי. בתפקיד של מורה לתופים תובנה זאת איתי מאז ותמיד, וכך אני יודע "להבין" את התלמיד, ויודע מה מניע אותו, וכשאני נהנה להעביר תובנה זו לתלמידים אז התגובה תמיד היא - וואלה דיברת במילים את מה שאנו חשים כל הזמן ולא ידענו להסביר.

חווית הנגינה בתופים היא חוויה עצומה בעצם מכל כלי אחר, אנחנו המתופפים קובעים את הכללים ומהלך העניינים, באיך היצירה תעבור אל המאזין מבחינת אווירה, מהירות, וריגוש ,מה שבעצם הופך אותנו - עם המתופפים ל -" עם השולטטטטטט " !

 


 

דראמר - בית ספר למוסיקה

 

דרור רוסתמי - מורה לתופים מתופף ומורה מנוסה

 בוגר ביה"ס רימון, מלמד בכל הסגנונות, מופיע ברחבי הארץ ומלווה אמנים. המתופף של להקת FeelAbout הלהקה שהביאה כבוד לארץ, זוכת התואר "להקת הרוק הטובה ביותר " לשנת 2009 בתחרות הבינלאומית שהתקיימה ב .L.A (לוס אנג'לס) בהשתתפות להקות מכל רחבי העולם.

 

דבר המורה:

אני אתחיל בווידוי קצר, אני באמת אוהב תופים. בעיניי יש בכלי הזה הכל.

יופי חיצוני ופנימי וצלילים מדהימים.

הכלי דורש כוח התמדה ורצון שאם אין לך לא תוכל לנגן ברמה גבוהה, אותי אישית זה מאתגר מאד.

לתופף בלהקה שזה תמיד מגניב.

תיפוף באולפן ועוד מלא דברים מהנים........

חשוב לי לציין שבדיוק כמו ספורטאים צריך כל הזמן להתאמן ולהשתפר ואם לא עושים את זה קשה להגיע לקצה גבול היכולת שאני חושב שזו צריכה להיות השאיפה של כל נגן,ובטח נגנים מקצועיים.

מאז שהתחלתי לנגן ועד היום אני מתאמן כל הזמן, בדרך כלל כמה שעות ביום.

חשוב לי לציין את זה כי זה מבחינתי הכי חשוב,כוח הרצון וההתמדה ואז אפשר לעשות כמעט הכל.

בתור מורה לתופים זה גם דבר שאני מצפה לו מכל תלמיד ולא משנה באיזו רמה הוא נמצא.

כמובן שתמיד יהיה לאן להתפתח שגם זה מגניב כי תמיד יהיה מה לנגן ומה ללמוד......

מה שאני מנסה להגיד זה שכל אחד יכול לנגן! צריך אהבה,תשוקה וכוח רצון גדול....

אז קדימה להתחיל לעבוד!

 


 

דראמר - בית ספר למוסיקה

 

יאן מיטרופוליטנסקי- מורה לתופים

מתופף מקצועי ומנוסה. בעל ידע נרחב בסגנונות מוסיקה רבים.
בוגר תזמורת צה"ל ובעל תואר בפסיכולוגיה.
פעיל בתעשיית המוסיקה הישראלית, בעל ניסיון רב בהופעות והקלטות, נגינה בהרכבים ותזמורות.

דבר המורה:

גדלתי בבית מוסיקלי. אומנם אף אחד לא ניגן ' אבל מוסיקה נוגנה ללא הפסקה, אבא השמיע ג'ז אחי הגדול מטאל, העוצמה שהייתה לתופים משכה אותי באופן שלא יכולתי להתנגד לה, וככה מצאתי את עצמי בגיל 11 במשרדי הקונסרבטוריון בעפולה קובע פגישה עם המנהל, ללא ידיעת ההורים.

הצעדים הראשונים שלי בעולם המוסיקה נעשו במסגרת קלאסית- וגישה זו השתמרה עד היום- הקפדה על בסיס תיאורתי מוצק, קריאת תווים הקפדה על TIME ואימון עקבי. גישה זו מלווה אותי ברוטינת האימון שלי וזו גם הגישה שאני מחדיר בתלמידי, ללא בסיס טוב ואימון, תוצאות לא יגיעו.
אך לצד זאת חשובה לי ההנאה של התלמיד כי ללא הנאה לתלמיד לא תהייה מוטיבציה לנגן ולהתאמן ולכן תפקידו של המורה הוא למצוא את האמצע, דרך מהנה שתביא לתוצאות.

 


fav - Drummer

גלעד ראובן - מורה לפסנתר

*בקרוב מאוד*

 


 

דבר המורה:

שלום לכולם 🙂

אני שמח שקיבלתם את ההחלטה להתחיל ללמוד מוזיקה!

כשאני נמצא עם תלמיד בחדר הפסנתר אני תמיד דואג להבין מול מי אני יושב ולהתאים את עצמי אליו בצורה הטובה ביותר.  מבחינתי כל תלמיד ותלמיד הוא עולם בפני עצמו, לכן אני מקפיד למצוא את הגישה הנכונה האינדיבידואלית המתאימה לכל אחד כדי שיוכל לממש את הפוטנציאל המוזיקלי שלו באופן מיטבי.

אישית אני מאמין שבנוסף לנגינה צריכה להתבסס הבנה של השפה המוזיקלית אצלכם התלמידים, לכן אני מקפיד תמיד לעשות את הקישורים בין העולם התאורטי של המוזיקה לנגינה עצמה.

סגנונות המוזיקה שאלמד אתכם יהיו מגוונים וינועו החל מהעולם הקלאסי של המוזיקה דרך עולם הג'אז והבלוז, ועד לעולם הרוק והפופ. נשלב יצירות מתווים יחד עם עבודה על שירי פופ או רוק או כל סגנון אחר שאתם תבחרו. בנוסף לתווים נקפיד גם לעבוד "עם האוזניים", בכל זאת בואו לא נשכח שמוזיקה שומעים, לכן חשוב שנפתח את השמיעה שלנו.

עוד דבר לא פחות חשוב, אני משתדל לדאוג שיהיה כיף בשיעור! זה נשמע קלישאתי אבל באמת שמבחינתי המילה הראשונה שעולה לי לראש כשאני חושב על פסנתר היא כיף. כיף עצום שאני רוצה שגם אתם תחוו.

אז למרות שלשמוע מוזיקה זה מדהים בפני עצמו, אני מזמין אתכם להרגיש את עולם המוזיקה מהצד השני שלו כדי שבשלב מסוים תוכלו גם אתם ליצור ולהלחין מוזיקה מקורית משלכם!

 


 

דראמר - בית ספר למוסיקה

 

יורי גרשנוב - מורה, אומן, נגן סקסופון, קלרינט, חליל צד

נולד באוקראינה במשפחה מוסיקלית. פעם ראשונה יצא אל הבמה בגיל ארבע. למד תחילה באוקראינה ואחרי העליה בארץ.
נסיון עשיר בעולם המוסיקה, גם כנגן מלווה וגם כסולן.
מופיעה בהפקות שונות בארץ ובחו"ל, משתתף בפסטיבל הכליזמרים בצפת.

דבר המורה:

לנגן בכלי נגינה זה לתת את הנשמה , להשקיע זמן , מאמץ ורצון.
לנגן בכלי נשיפה , בפילוסופיה שלי זה לתת את הנשמה תרתי משמע. אתה ממש מכניס אוויר שאתה נושם, זאת אומרת נותן את הנשמה והיא זאת שצריכה לשיר דרך הכלי.
לדעתי מי שמתחיל ללמוד לנגן סקסופון או קלרינט, או חליל צד, צריך להיות מוכן להשקיע זמן. אי אפשר לנגן בערך , כמו שאי אפשר לאהוב בערך. זה הכל או כלום. הרי זה מיד מורגש בצליל שאתה מפיק.
אני מאוד אשמח לפגוש תלמידים שישקיעו וישתדלו.
הרי גם זאת תהיה הצלחה של המורה ולא רק של התלמיד. וזה הפרס הכי גדול שאפשר לקבל.

 


 

fav - Drummer

עומרי רהט – מורה לפסנתר

 

דבר המורה:

*בקרוב מאוד*

 


 

fav - Drummer

 

ירון לנדסברג - מורה לגיטרה ולגיטרה בס

דבר המורה:

*בקרוב מאוד*

 


 

 

שרי עמרוסי - מורה לפיתוח קול

דבר המורה:

*בקרוב מאוד*

 


 

דניאל דוד - מורה לגיטרה

מוסיקאי, מלחין, יוצר ומורה לגיטרה.

גדל בבית מוסיקלי שכל בני הבית מנגנים והאווירה המוסיקלית מושרשת בנשמה.

ניסיון בהוראה למעלה מ-10 שנים בקשת רחבה של תלמידים בגילאים שונים ובעל ניסיון במגוון כלי נגינה.

דבר המורה:

*בקרוב מאוד*

 


 

דראמר - בית ספר למוסיקה

 

רוני לוין - מורה לתופים

מתופפת, מורה לתופים, מסיימת מסלול B.mus בקריה האקדמית אונו. בעלת נסיון בהרכבים בשלל סגנונות.
בין מוריה - רוני הולן, אניקה ניילס.
בין ספריה - ניר נקב, ג'ו מורלו, וילקוקסון ועוד רבים טובים.

דבר המורה:

בכל אחד מאיתנו יש לב פועם.
על ידי תרגילים ומתודות שונות - חדשות וקלאסיות, נמצא ביחד את הקצב הפנימי ונלמד לשחרר אותו בשלל דרכים.
השיעורים עוברים בגישה חיובית ומהנה ויקנו לכם כלים לנגן נכון בתופים ולהתפתח הלאה, נכיר את יסודות התיפוף, נעבוד עם שירים וכל מיני דברים מעניינים.
תוכנית לימודים מותאמת לכל תלמיד/ה.

 


 

שיעורי פיתוח קול - דראמר בית הספר למוסיקה

 

גל גוטמן - מורה לפיתוח קול

זמרת יוצרת מלחינה ומורה לפיתוח קול. בוגרת מגמת מוזיקה בכפר הירוק ובעלת ותואר B.Mus במוסיקה.
עבדה והופיעה בין היתר עם שלמה גרוניך, עלמה זהר ובביג בנד של הקריה האקדמית אונו.
מתמחה בסגננות שונים ומגוונים, ג'אז, מוזיקה קלה, מוזיקה קלאסית ומחזות זמר.

דבר המורה:

קול - הדבר הראשון שייצב אותנו והעוצמתי ביותר.
הקול שלנו הוא חלק ענק בזהות שלנו, הדרך בה אנו מגישים את עצמנו לעולם.
בעזרת אימון והתמדה ניתן לשפר ולשלוט במיתרי הקול ולהוציא ממנו צלילים מדהימים.
שירה - אומנות מופלאה שמקשרת אותנו למקומות הכי עמוקים בעצמנו, תעזור לנו להבין מי אנחנו, לטפח את הביטחון העצמי ותיהיה כלי עזר להנציח את האמירה שלנו בעולם.
בעזרת למידה עמוקה ותירגול, ניתן ללמוד ולפתח את היכולות המוזיקאליות שלנו, את יכולות השמיעה והיכולוצ הווקאליות.
למצוא את הסאונדים השונים שהקול שלנו יכול להפיק, ואת האחד שמתאים ומייחד רק אותנו.
אין דבר כייפי יותר ממוזיקה, החיים דרך שירה טובים יותר, בריאים יותר והכי מספקים בעולם.

 


 

 

איל לפידות - מורה לפסנתר

בן 29 בוגר לתואר ראשון B.mus במוסיקה רב-תחומית מהקריה האקדמית אונו.
זמר ויוצר, פסנתרן, גיטריסט, מלחין ומפיק מוסיקלי.
בשנת 2016 הוציא את האלבום הראשון ״בשקט בשקט״,
האלבום מרכז 11 שירים שנכתבו והולחנו ע״י איל בהפקתו של אפי שושני.
עם השקת האלבום איל הופיע ברחבי הארץ
והושמע ברדיו בין היתר ב-88 fm ורשת ג׳.
מלמד פסנתר החל מהרמה הבסיסית ביותר
בסגנון מוסיקה קלאסית ופופ רוק.

דבר המורה:

אפשר להגיד שנחשפתי למוסיקה במקרה,
בגיל 6 נרשמתי לחוג אורגנית בבית ספר יסודי כפתרון לשעות אחהצ ובמשך שנתיים נחשפתי למוסיקה קלאסית, קריאת תווים ויצירות.
חייב להודות שמאז הפכתי לפריק של מוסיקה קלאסית.
בגיל 9 ההורים קנו לי אורגנית חדשה וכעבור מספר חודשים החלטתי שזה לא מתאים לי יותר
מה ההורים אמרו? כלום
ועל זה אני מודה להם עד עצם היום הזה 🙂
לא עבר זמן ומבלי לשים לב התחלתי לשמוע שירים ברדיו ופשוט לנגן אותם משמיעה,
עוד שיר ועוד שיר עד שזה היה חזק מימני וביקשתי ללמוד עם מורה פרטית וכך היה.
לולא היו מכריחים אותי להמשיך לנגן ככל הנראה לא הייתי כאן.

בשיעורים שלי אני מתאים את עצמי לתלמיד ומזהה תוך כדי תנועה את שיטת הלימוד הטובה ביותר עבורו. מי שמגיע אלי ללמוד פסנתר חשוב לי שזה יגיע ממקום של כיף, שיהיה רצון אמיתי ומוטיבציה!

אנו נכיר את הפסנתר מקרוב, קריאת תווים, אקורדים, נגינה ביד ימין וביד שמאל לחוד והשילוב שלהן ביחד.
הרחבת ידע בהרמוניה, פיתוח שמיעה ואילתור.

בשונה ממתמטיקה ואנגלית, מוסיקה לא נמדדת בציונים, המטרה שלה למלא את הנפש בעולם של צבעים וצלילים והיופי הוא שכל אחד יכול להיכנס.

 


 

 

גיא שושן - מורה לתופים

 

דבר המורה:

*בקרוב מאוד*

 


 

בואו לגלות את הכשרון שחבוי בכם

אנחנו כבר נדאג שתתחילו לנגן

השאירו פרטים בטופס או התקשרו אלינו 03-9043303

    WhatsApp chat